سیلی یارانه بر گوش نیازمندان!!!! :: پنجروک

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پیام های کوتاه
  • ۶ اسفند ۹۲ , ۰۰:۲۴
    کاسب
تبلیغات

سیلی یارانه بر گوش نیازمندان!!!!

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

چرخ تدبیر دولت، بر گردون یارانه نگیر، می چرخد. که اگر طالب یارانه ای باید داد بزنی من نیازمندم و سیلی فقر و نداری را نه خود، بل تدبیر دولت بر تو زند و انگهی بازهم اگر طالب یارانه ای گویند هر چه حساب و کتاب تو و خانواده و نوه و نبیره و جد و آبادت است جلوی چشمت آورند که اگر سر سوزنی از آنچه باید بیشتر باشد چن برابر آنچه گرفتی نه از جیب کبارکت که از حلقوم و دماغت می کشیم بیرون.

کسی از طایفه بانوان که پیشینه آشنایی و خوشبختانه یا بدبختانه فامیلی با منش بود و ادب سرلوحه کارش می بود گفت: چه فایده روحانی،روحانی است و گرنه چه فحشها نثارش می کردم از بی تدبیری دولت مدعی تدبیرش.

غرض این است که دولت محترم شاید نه، بل بطور حتم می توانست اندکی ادعای تدبیرش را بهتر کند و انگ نیازمندی را به جان ملت نخرد به این شیوه و مرام لوطی که طبق ثبت نام دولت قبل، افراد یارانه بگیر مشخص است پس فقط تمام هم و غم خود را صرف شناسایی به زعم خود از ما بهتران کند و از آنها بخواهد انصراف دهند و مردمی که از قضا از قشر متوسط به پایین و به قول مرحوم گل آقا قشر آسیب پذیر جامعه اند درگیر بی تدبیری دولت برای ثبت نام نشوند و انگ نداری و فقر که محصول بی تدبیری دولتمردان است را بر خود نخرند که از قضا این مردم بیشترین سهم را در انقلاب اسلامی دارند و جان و مال خود را در راه این انقلاب فدا کرده و می کنند.


نظرات  (۱)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" سیلی یارانه بر گوش نیازمندان!!! "
با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/25598
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): –در مقام مجاهدان- هر گاه خود را برای جهاد، تجهیز و آماده کنند، خداوند به وجود آنان بر فرشتگان، مباهات می‌کند و چون خانواده‌شان با ایشان خداحافظی نمایند، دیوارها و خانه‌ها برای آنان گریه می‌کنند."
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی