بایگانی تیر ۱۳۹۲ :: پنجروک

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پیام های کوتاه
  • ۶ اسفند ۹۲ , ۰۰:۲۴
    کاسب
تبلیغات

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

امشب دعوتنامه میهمانى به همه رسیده است. میزبان برخلاف همه میهمانیها مى گوید در این میهمانى به غذاى روح خود بیشتر از غذاى جسم اهمیت دهید.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۴
روح الله کمالی
بخشش چیه؟چطور میشه بخشنده بود؟هرچندکه کارهای اشتباه زیادی داشته باشه! شایدیه مادربتونه ازاشتباه بچش بگذرو همچنین یک همسر ولی همین شخصیت ها هم تا حدودی میتونندگذشت کنند نه بیش ازحد.(خدا به اون بزرگی میبخشه چرا ما نبخشیم)
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۳
راضیه پایدار
شخصیت شناسی
شخصیت یعنی تمام وجودآدم که تشکیل شده ازباورهاشه چیزهایی که بهش اعتقادداره وتوزندگیش به کارمیبره واین میشه که میگن این آدم خوش اخلاقه یا بد اخلاق یاصفات دیگه بهش میدن تابه حال به تغیرشخصیت فکر کردید،یک شخصیت خدایی.مراقب افکارمون باشیم چون درنهایت شخصیت مامیشه
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۱
راضیه پایدار
تابه حال به معنی دقیقش فکرکردید یعنی آدم توزندگی به هدفش وآنچه دوست داره برسه ولی،نه انسان اگرروح بزرگی داشته باشه میدونه که خداوندازاول آدم رو خوشبخت آفریدکافی خودش بخوادخوشبخت باشه(خوشبخت واقعی کسیه که به خدارسیده)ای خداخوشبختمون کن،یعنی به خودت برسیم.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۱
راضیه پایدار
چندماهى است به دنبال وام قرض الحسنه ازبانک وموسسه ام اما آنها براى کمترین مبلغ وام مى گویند باید شاغل باشى و ضامنت هم یا کارمند رسمى یا بازارى با حساب بالا و اینگونه بانک و مؤسسه ادعاى عمل اسلامى دارد و سنگ جلوى پاى مسلمانان مى اندازد!
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۵
روح الله کمالی
مقصدنهایی یانتیجه کار ماست که روزوشب کلی تلاش میکنیم که بهش برسیم ولی واقعافکر کردیم که نتیجه کارمون دقیقا برای چیه یا به نحوه دیگه هدفمون از رسیدن به اون نتیجه چیه و میخوایم به کجا برسیم. یا رب یاریمان ده که هم هدف وهم راه رسیدن به آن راه رسیدن به توباشد.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۳
راضیه پایدار
دربارش خیلی مطلب میشه نوشت.به طور خلاصه: همون تدبیری که آدم قبل از هرکار، هرانتخاب باید انجام بده، مهمتراز اون هم اینه که چطور فکر کنه (هم میشه خوب فکر کرد و هم فکر خوب کرد) یا رب کمکمان کن که مقصد تمام اندیشه هایمان تو باشی.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۳
راضیه پایدار
قسمت یا قضا یه برنامه ای که از قبل تعیین شده ولی آدم می تونه اونو تغییر بده برای همین خداوند قدرت اختیار داده اگر چند راه باشه، خدا میدونه اخر هر انتخاب چیه و هم میدونه که ما چه راهی رو انتخاب میکنیم (بار خدایا کمک کن که راهی رو انتخاب کنیم که به خودت برسیم)
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۰
راضیه پایدار