قضیه پارسیان تمام نشده است آقای استاندار منتظریم :: پنجروک

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پیام های کوتاه
  • ۶ اسفند ۹۲ , ۰۰:۲۴
    کاسب
تبلیغات

قضیه پارسیان تمام نشده است آقای استاندار منتظریم

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

پنجروک penjerok.blog.ir : از چند سال پیش و در دولت آقای احمدی نژاد و در دوران استانداری آقای عزیزی بر استان، جدایی پارسیان از هرمزگان با دلایل و منطق بچگانه مطرح و علی رغم مخالفت آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و با غفلت نمایندگان استان و زرنگی نمایندگان فارس و نیز سکوت معنادار استاندار فارسی استان تصویب شد.

دولت مدعی تدبیر و امید جناب آقای روحانی، به رغم لغو بسیاری از مصوبات دولت قبل، بدون توجه به مخالفت های مردمی سعی در اجرای این مصوبه داشت که هوشیاری مردم و جلوداری آیت الله نعیم آبادی بصورت موقت معلق شد.

در سفر استانی جناب آقای روحانی به هرمزگان، ایشان دستور تجدید نظر در این مصوبه را به گونه ای که نگرانی مردم مرتفع شود را صادر کردند.

اما در این مورد:

اول اینکه از اهمال و سستی برخی مسئولین استانی در دولتهای مختلف، نمایندگان و مسئولان استان فارس بهانه ای برای دندان طمع پیدا کردند تا به این دلیل مه چون پارسیان از بندرعباس دور است و به آن نمی رسند با الحاق به فارس گلستان می شود. برای اینکه دیگر چنین بهانه هایی نباشد صاحب منصبان استان، با عزم جدی سعی در ایجاد طرح های مختلف مانند بندرگاه و اسکله تجاری، گمرک، کارخانجات تولید و بسته بندی آبزیان و... و نیز جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نمایند تا پارسیان در خور شان نامش شناخته شود.

دوم اینکه هنوز مردم در دلهره و اضطراب این هستند که دولت چگونه تدبیری می اندیشد تا نگرانی ها مرتفع شود و این وظیفه استاندار محترم هرمزگان را سنگین تر می کند تا علاوه بر پیگیری لغو مصوبه جدایی پارسیان از هرمزگان برای همیشه به دنبال جذب بودجه ویژه برای شهرستانهای محروم ساحلی پارسیان، جاسک، سیریک و... باشند تا دعای مردمی زحمتکش و با خدا همیشه پشت سرشان باشد.

این کمترین توقع و انتظار مردم فهیم هرمزگان و بویژه پارسیان از دولتمردان دولت یازدهم در استان بویژه جناب آقای جادری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی