استانداری، فرمانداری، و بی خیالی نسبت به گرانی کرایه های بین شهری در هرمزگان :: پنجروک

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پنجروک

پنجروک، در اصطلاح بومی هرمزگان به معنای نیشگون است که گاهی کنایه از تذکر و تلنگر و انتقاد دارد.

پیام های کوتاه
  • ۶ اسفند ۹۲ , ۰۰:۲۴
    کاسب
تبلیغات

پنجروک Penjerok.blog.ir: از یک هفته قبل از تعطیلات عید کرایه سواری های بین شهری در استان هرمزگان 21 درصد افزایش یافت و به گفته بعضی این افزایش قیمت مقطعی و فقط در ایام عید نوروز می باشد و بعد از آن به حالت قبل برمی گردد تا پس از افزایش قیمت بنزین کرایه افزایش یابد. 

چند نکته در مورد این گرانی به نظرم می آید:

1. رسم غلط گرانی مقطعی و موقتی در ایام عید از کجا آمده مگر شادی و تعطیلات باید با گرانی همراه باشه.

2.بر فرض که این رسم غلط به صورت قانون درآمده و ما مجبور شدیم قبول کنیم چرا اکنون که دوهفته از پایان تعطیلات عید نوروز می گذره کرایه ها به حالت ثابت برنگشته.

3.اعتقاد بیشتر مردم اینه که رانندگان با هماهنگی مسئولین مربوطه کرایه ها رو قبل از عید گران کرده اند تا پس از گران شدن بنزین دوباره نرخ کرایه ها رو بالاتر ببرن مثلا قبل از عید از 7000 تومن بندر تا میتاب یا رودان به 8500 تومن افزایش یافت که پس از گران شدن بنزین به 10000 تومن برسونن که در کل 43 در صد افزایش کرایه در عرض چند ماه اتفاق می افته و مسئولین ما نه تنها ساکت دارن موضوع رو دنیال می کنن بلکه خودشون هم مشوق این کار هستند.

استاندار محترم جناب آقای جادری، فرمانداران در حال تغییر استان، بخشداران متحیر و شوراهای مستاصل پس کی می خواهید یک اهمیتی به این کارهای پیش پا افتاده و دم دستی اما مهم برای مردم بدهید.


پنجروک، آماده دریافت گزارشات ، نقدها، پیشنهادات، مطالب مفید و معرفی مناطق ، روستاها، دیدنی ها و شهرستانهای استان هرمزگان می باشد.

Penjerok.blog.ir

نظرات  (۱)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی